• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Monday, September 5, 2016

Posted by izwanizzati
No comments | 12:28 AM
MENYESALNYA..
Menyesalnya tak beli Sambal Garing Che Nor ni. Sambal ikan bilis yang super garing, super sedap, super lazat & super meletop sekarang ni.

Makan dengan nasi panas-panas ni..fuhhh..layan. Memang membuka selera makan. kadang-kadang kan,makanan yang ringkas tu la yang membangkitkan lagi selera makan. Bila makan dah selera, muka pun bahagia. 

Selain makan dengan nasi, korang boleh makan dengan mee, bubur, lempeng, maggi dan roti. Boleh makan dengan apa pun ikut selera masing-masing. Nak buat sebagai pes nasi goreng pun boleh. Tahap pedas tu bukanlah pedas mana. Pedas pedas biasa. Sesuai untuk anak-anak makan juga. Sesuai untuk orang-orang tua juga.

Ada dua size, bekas kecil RM6 dan besar RM10.

Sambal Garing Che Nor ni senang nak bawa bila korang travel atau balik kampung. Bekas nya ringan dan takkan tumpah. Sampai je tempat travel atau kampung confirm laku keras. Orang Malaysia ni memang peminat sambal. Setiap kali makan, memang harus ada sambal atas meja.

Kalau makan kat luar pun, korang mesti rasa nak sambal jugak kan. Barulah lengkap rasa nak makan tu.Selalu korang ambil sambal belacan, budu, atau sambal kicap kan.Apa kata korang cuba makan Sambal Garing Che Nor pula. Korang bawa je sebekas tu pergi kedai makan. Silap - silap kawan sebelah minta sikit.

Sambal Bilis Garing bekas besar

Sambal bilis garing bekas kecil
Sambal Garing Che Nor ni tahan sehingga 6 bulan taw. Kalau nak beli banyak untuk simpanan pun boleh. Sambal Garing Che Nor ni mmg garing,jadi takde masalah untuk disimpan lama.

Beli sekali pasti repeat lagi. Dah repeat pasti repeat berkali-kali ^_^ 

Mana nak beli Sambal Garing Che Nor ni? korang boleh beli dgn sy. Sy ada jual. Nak pos pun boleh. Nak datang butik pun boleh. 

Beli Online : Whatsaap atau Sms 012-3199026 atau 012-6907705
Beli di Butik : (Tingkat 1) No 28-1, Blok A, Jalan Atmosphere 3, The Atmosphere, Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor. * Berdekatan dengan kedai mamak Al-Sabiha (signboard biru) & betul betul atas Butik Siti Murni (signboard pink).
No Telefon Butik : 03-89596970
Instagram : @izzlegacy_boutique @sambalgaring_serikembangan @izzkebaya 
Facebook Pages : Izzlegacy Boutique , Izzkebaya Collection & IzwanIzzati Pretty Collections.


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.