• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Tuesday, May 26, 2015

Posted by FizwaN
No comments | 2:05 AM
Sekarang nie ramai yang dah mencuba dan ingin mencuba Juwita Divine Sexy Foundation nie. Satu produk kosmetik yang mesra solat dan semestinya halal. Oleh sebab ianya berasakan air, jadi memang mudah untuk dibasuh dan dicuci. Ramai yang dah mencuba dan semuanya memberikan maklumbalas dan testimoni yang baik. Bagi yang ingin mencuba dan sedang mencari dimana untuk membeli krim Juwita Divine Foundation, boleh hubungi saya di talian 012-6907705 sebab saya merupakan salah seorang pengedar dan semestinya ada jual Juwita Divine Foundation nie. Stok memang sentiasa ada. Jom ramai-ramai kita sokong produk keluaran bumiputera dan sokong produk muslim yang suci lagi halal nie. 

Ok, apa kelebihan Juwita Divine Foundation nie? Bagi yang nak tau, berikut adalah kelebihan krim Juwita Divine Foundation
  1. Sesuai digunakan untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
  2. Satu tona warna dan mengikut warna kulit
  3. Tidak berminyak dan tahan sehingga 18 jam
  4. Melindungi kulit dari percemaran dan sinar UV
  5. Anti penuaan dan bertindak sebagai krim siang
  6. Melembabkan dan menganjalkan kulit muka. Pasti akan membuatkan wajah anda kelihatan lebih segar dan berseri
  7. Menutup cela/parut jerawat serta merta
  8. Kulit menjadi "flawless" selepas sapuan
  9. Merangsang pertumbuhan sel kulit yang baru
  10. Tidak berkecapuk ketika berpeluh
  11. Mudah dicuci dan mesra solat
  12. Merawat dan meredakan pelbagai jenis masalah kulit muka (eczema)
  13. Mengecilkan liang roma
Banyak kan kelebihan Juwita Divine Sexy Foundation nie? So, apa tunggu lagi. Jom cuba pakai dan tengok perubahan pada wajah anda. Daripada beli produk kosmetik yang belum tentu halal dan juga sokong syarikat-syarikat besar, apa kata sokong produk usahawan bumiputera.  Produk Juwita Divine Foundation nie diasaskan oleh penyanyi Nubhan. Ramai yang kenal kan? Jadi, kalau kenal dengan pengasasnya, jangan la ragu-ragu untuk membeli dan mencuba krim Juwita Divine Foundation nie. Pasti puas hati. Krim nie bertindak merawat kulit muka anda, menjadikannya lebih sihat dan seterusnya membuatkan wajah anda lebih berseri. Katakan selamat tinggal kepada kulit kusam dan bermasalah. 

Krim Juwita Divine Foundation nie dibuat daripada rumpai laut (kolagen), SPF50, vitamin C,  ekstrak biji anggur, ekstrak limau dan juga berasakan air. Memang kandungannya diperbuat dari bahan-bahan yang berkualiti. Tiada bahan kimia yang merbahaya. Jika berminat untuk mencuba dan membeli Juwita Divine Foundation nie, boleh call/sms/whatsapp 012-6907705 ya. Untuk pembelian secara online, boleh KLIK SINI.

Sesiapa yang ingin menjadi agen dropship atau ingin menjadi pengedar produk Juwita Divine Foundation nie pun boleh hubungi saya. Memang menguntungkan. Produk ini pun sedang laris dipasaran, jadi tidak sukar untuk menjualnya. Pemasaran pun HQ sentiasa promosikan produk nie. Jadi, ambil kesempatan untuk menambah pendapatan dengan menjadi ajen dropship atau pengedar. Hubungi saya ditalian 012-6907705 kalau berminat.

Sempena Hari Raya yang bakal menjelma, jom ramai-ramai kelihatan cantik di Hari Raya dengan memakai Juwita Divine Foundation. Harga promo untuk hari raya, sekotak RM50 termasuk pos Semenanjung dan RM55 Sabah/Sarawak, dua kotak RM95 Semenanjung dan RM100 Sabah/Sarawak. Dapatkan segera selagi stok masih ada.

 

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.