• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Friday, February 27, 2015

Posted by FizwaN
No comments | 12:03 AM
Kepada sesiapa yang sudah mengenali dan mengetahui tentang kelebihan menggunakan Juwita Divine Sexy Foundation pastinya mencari kedai / butik / sesiapa sahaja agen yang menjualnya. Kini, anda boleh dapatkan Juwita Divine Sexy Foundation di Izzlegacy Boutique yang terletak di Seri Kembangan, Selangor. Ok, bagi yang belum mengetahui apa itu Juwita Divine Sexy Foundation dan apakah kelebihannya, baca hingga habis ya. Produk Juwita Divine diformasikan daripada bahan semulajadi yang membolehkan wanita tampil cantik dan berseri. Ianya adalah sejenis foundation yang berasakan air. Diformulasikan dari ekstrak rumpai laut, ekstrak biji anggur dan juga ekstrak limau. Produk Juwita Divine ini sememangnya mempunyai banyak banyak kelebihan kepada kulit disamping diperkaya dengan kolagen sebagai anti penuaan. Selain itu, ianya juga mengandungi SPF50 yang amat sesuai untuk pengguna di Asia (Malaysia khususnya) yang sering terdedah dengan sinaran matahari terik yang boleh merosakkan kulit wajah. Banyak stok Juwita Divine Sexy Foundation di Izzlegacy Boutique. Jom dapatkan sekotak dua k.


Apa ya kelebihan dan kebaikan Juwita Divine Sexy Foundation nie?Mengapa perlu dapatkan Juwita Divine Sexy Foundation di Izzlegacy boutique?Ok, jom kami kongsikan pula tentang kelebihan dan kebaikan menggunakan Juwita Divine Sexy Foundation ini. Jom baca kat bawah nie:

  1. Cuma 1 tone warna dan sesuai untuk semua jenis kulit
  2. Menyerap dengan pantas dan mengikut warna kulit si pemakai
  3. Tidak berminyak dan tahan lama (sehingga 18 jam)
  4. Melindungi kulit dari sinaran UV Merawat, meredakan dan baik untuk penyakit kulit (eczema)
  5. Merangsang pertumbuhan sel kulit yang baru
  6. Anti penuaan / bertindak sebagai krim siang
  7. Water based dan boleh di bawa sembahyang (wudhuk friendly)
  8. Mudah dicuci dan mesra solat
  9. Merawat pelbagai jenis masalah kulit muka
  10. Melembabkan kulit / tidak bercabuk ketika berpeluh
  11. Menjadikan kulit lebih berseri dalam masa 5-10 minit selepas sapuan
  12. Mengecilkan liang roma
  13. Menutup cela dan parut jerawat dengan serta merta
  14. Kulit menjadi “flawless” selepas sapuan
  15. Sesuai untuk kulit sensitif 
Banyakkan kelebihan dan kebaikan Juwita Divine Sexy Foundation nie? 

Berikut pula adalah kandungan yang digunakan untuk membuat foundation nie: 
  1. Rumpai laut (kolagen)
  2. SPF50 dan Vitamin C 
  3. Esktrak biji anggur 
  4. Ekstrak limau 
  5. Berasaskan air 

Ok, bagi yang nak ketahui dengan lebih lanjut, kami sediakan soal dan jawab kat bawah nie supaya anda lebih jelas tentang penggunaan Juwita Divine Sexy Foundation ni. 

S: Berminyak tak muka? 
J: Tak berminyak. Kalau rasa berminyak, boleh nipiskan sapuan di muka next time. 

S: Kalau lepas pakai tu, taknak pakai bedak compact ok tak? 
J: Ok sangat! Sebab bila pakai tesktur kat kat muka dah jadi macam pakai bedak. Lagi satu sebab ianya tak berminyak. 

Setakat nie ada dua je soal jawab, nanti kalau ada lagi kami akan kongsikan disini. Kalau nak beli Juwita Divine Sexy Foundation, boleh singgah butik kami yang terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan dan boleh juga whatsapp 012-6907705. Harga untuk sekotak RM49 sahaja. Kalau tinggal jauh, boleh je pos. Kami pos guna poslaju. Kalau Semenanjung total termasuk postage RM55 dan untuk Sabah/Sarawak total termasuk pos RM59. Jika anda ingin menjadi pengedar pun sangat dialu-alukan kan. Untuk menjadi pengedar, boleh hubungi kami di talian 012-6907705 / 03-89596970.

Sempena Hari Raya yang bakal menjelma, jom ramai-ramai kelihatan cantik di Hari Raya dengan memakai Juwita Divine Foundation. Harga promo untuk hari raya, sekotak RM50 termasuk pos Semenanjung dan RM55 Sabah/Sarawak, dua kotak RM95 Semenanjung dan RM100 Sabah/Sarawak. Dapatkan segera selagi stok masih ada.

 

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.