• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Monday, March 10, 2014

Posted by FizwaN
No comments | 2:36 PM
Pada hari ini, ramai yang berminat untuk memiliki sebuah perniagaan online. Ini kerana atas sebab harga barang yang selalu naik, petrol yang semakin mahal, mengurangkan bebanan kewangan dan menambah pendapatan dan sebagainya. Akan tetapi, untuk mengupah seseorang untuk membangunkan sebuah website kedai online, anda perlu mengeluarkan kos yang agak tinggi. Jadi, ini akan membantutkan niat dan impian anda untuk memiliki sebuah website kedai online. 

Salah sebuah perniagaan milik saya iaitu IzwanIzzati Ebiz Resources menganjurkan kursus membina laman web ecommerce dan kursus perniagaan online. Anda akan diajar bagaimana untuk membina sebuah website kedai online menggunakan enjin ecommerce yang sangat sistematik. Selain itu, anda akan diterangkan tentang cara-cara masukkan produk, membuat jualan, kupon diskaun dan promosi, cara-cara menguruskan tempahan, teknik-teknik pemasaran berkesan dan banyak lagi. Untuk keterangan lanjut tentang kursus ini, anda boleh lawat laman web kami di:

http://www.izwanizzati.biz/our-services/kursus-perniagaan-online-2013

Bagi yang ingin menambah pendapatan dengan membina website peribadi, korporat, syarikat dan sebagainya. Kami juga ada menganjurkan Kursus Bina Website yang akan menerangkan bagaimana untuk membangunkan sebuah laman web yang menarik dan mudah. Anda akan diterangkan langkah demi langkah tentang teknik-teknik membangunkan sebuah laman web. Selepas menghadiri kursus ini, anda boleh menawarkan perkhidmatan membina laman web kepada sesiapa sahaja. Keuntungan boleh mencecah sehingga RM1,000 untuk sebuah laman web yang anda bangunkan. Bagaimana dan berapa keuntungan yang boleh anda raih didalam membangunkan laman web, kami akan kongsikan semasa kursus nanti. Hubungi kami untuk pendaftaran kursus dan keterangan lanjut. 

Kursus bina laman web / website, bina kedai online ecommerce dan juga kursus perniagaan online ini diadakan setiap hari Sabtu dan Ahad di Seri Kembangan, Selangor. Untuk kursus bina kedai online ecommerce, anda perlu mendaftar 3 hari lebih awal kerana kami akan membeli domain dan hosting sebelum anda menghadiri kursus. Ini kerana, setelah tamat kursus, anda boleh terus berniaga online kerana website kedai online anda sudah pun boleh dilihat di Internet. Harga untuk kursus  bina laman web / website, bina kedai online ecommerce dan juga kursus perniagaan online sangat berpatutan dan anda pasti puas hati. Kami juga akan terus memberi sokongan kepada anda selepas tamat kursus. Jika anda mempunyai sebarang masalah, boleh sahaja menghubungi kami dan kami akan cuba tolong anda selesai masalah yang timbul. Jadi, dengan menghadiri kursus ini anda juga akan mendapat sokongan dari kami dari semasa ke semasa. 
Hubungi kami untuk pendaftaran kursus bina laman web / website, bina kedai online ecommerce dan juga kursus perniagaan online. Miliki sebuah perniagaan online sekarang. Memang sangat menguntungkan dan akan dapat membantu anda menjana pendapatan tambahan. Mengapa anda perlu menghadiri kursus yang kami anjurkan? Kerana kami juga Usahawan Online dan telah memulakan perniagaan online sejak tahun 2008 lagi. Sekarang ini, kami telah dikenali ramai dan produk kami sangat laris di pasaran. Anda juga boleh berjaya, yang penting kena bermula dari sekarang. Jumpa nanti ye.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.