• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Tuesday, December 17, 2013

Posted by FizwaN
No comments | 4:17 PM
Baru-baru ini, sehari sebelum Anugerah Skrin 2013 kami ada berjumpa dengan pelakon Izreen Azminda untuk perbincangan tentang tajaan baju kebaya nyonya yang akan dipakai oleh Izreen didalam drama terbaru 13 episod yang bakal ditayangkan di TV9 tak lama lagi bertajuk "7 Suami Nik Yah". Keesokkannya, Izreen menang Anugerah Pelakon Pembantu Terbaik Drama di Anugerah Skrin 2013. Tahniah Izreen Azminda. Semoga bertambah sukses di masa akan datang. 

Kepada rakan-rakan yang sedang mencari dan ingin membeli baju kebaya nyonya, jemput lawat website kedai online kami Izzkebaya Collection di http://www.izzkebaya.com/. Terdapat lebih dari 400 design baju kebaya nyonya dengan pelbagai pilihan warna, corak, motif dan saiz. Saiz yang paling kecil adalah size S dan yang paling besar saiz XXXL. Baju yang jahit sendiri kebaya nyonya mengikut cutting dan ukuran badan, kami turut menjual kain kebaya yang belum dijahit baju. Rakan-rakan boleh membeli baju kebaya nyonya sahaja atau boleh juga membeli baju kebaya set lengkap dengan kain pario dan kerongsang. Harga yang kami jual sangat berpatutan dan lebih murah dari pasaran. Kebaya nyonya kami memang berkualiti tinggi dan sangat cantik. :-) ..sape lagi nak puji kan? kena la puji diri sendiri dulu. 

So, kat bawah nie gambar yang Izreen Azminda share di Instagram dan juga gambar kebaya nyonya yang digayakan oleh model kebaya kami. Beli jangan tak beli tau :-)








0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.