• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Thursday, August 31, 2017

Posted by FizwaN
No comments | 5:50 PM
Adakah anda seorang peminat kebaya nyonya? Ya, ramai yang minat dengan fesyen kebaya nyonya kan? Legasi fesyen zaman berzaman. Tak pernah lapuk dibayangi arus kemodenan fesyen terkini. Sentiasa cantik, ayu dan anggun tatkala menggayakannya. Dengan corak dan motif sulaman tangan yang kemas, cantik dan menarik dipadankan pula dengan pelbagai dengan kain, memang cantik bila dipakai. 

Kepada semua peminat kebaya nyonya, anda boleh lawat website ini ya : http://www.kebayanyonya.com kerana di website ini anda boleh tengok video-video tentang kebaya nyonya, cara-cara kebaya nyonya dihasilkan, bagaimana kebaya disulam, cara-cara memakai kebaya nyonya dan juga koleksi tutorial cara-cara memakai kain pareo satin, songket dan batik. 

Selain daripada koleksi video, anda juga boleh mencuci mata dengan koleksi gambar-gambar kebaya lovers menggayakan kebaya nyonya masing-masing. Koleksi gambar ini dikumpul dari kiriman para pelanggan yang membeli kebaya nyonya di butik Izzlegacy, Izzkebaya, Rona Klasik, Kebaya Nyonya KL dan IzwanIzzati Collection. Bagi anda yang teringin untuk memakai kebaya nyonya tapi kurang yakin dengan saiz badan anda, boleh la tengok koleksi gambar kebaya nyonya di website ini sebab terdapat gambar peminat kebaya yang bersaiz kecil sekecil saiz XS sehigga yang bersaiz besar sebesar size 9XL. Cantik je semuanya. Jadi, jika teringin nak pakai kebaya, cuba je beli sepasang pasti puas hati. Jika anda tinggal di Lembah Klang, anda boleh singgah ke butik Izzkebaya yang terletak The Atmosphere, Seri Kembangan. Butik yang serba lengkap untuk peminat kebaya nyonya. Lebih dari 800 helai kebaya nyonya ready stock dari size XS hingga 6XL, terdapat juga pelbagai jenis kain untuk dipadankan dengan kebaya nyonya pilihan anda. Selain itu, anda juga boleh dapatkan kelengkapan kebaya nyonya yang lain seperti dokoh kebaya, kerongsang berantai, cucuk sanggul, tali pinggang besi dan juga payung kertas nyonya. Bagi yang berminat nak pakai kebaya nyonya, tapi kurang yakin, singgah la ke butik Izzkebaya ya. Team Izzkebaya akan membantu anda untuk memilih kebaya nyonya yang sesuai untuk anda dan juga kain yang paling sesuai untuk dipadankan dengan kebaya nyonya pilihan anda. 

Kepada peminat kebaya nyonya, anda juga dijemput untuk kirimkan gambar anda tatkala berkebaya untuk dimasukkan ke dalam koleksi gambar kebaya nyonya didalam website ini. Anda juga dijemput untuk share website ini ya. Sama-sama kita berkebaya nyonya. Memang cantik kalau berkebaya. Tak perlu berkebaya hanya untuk ke majlis dinner atau kenduri kahwin sahaja. Sekarang ni ramai yang ke pejabat dan melakukan aktiviti social dengan menggayakan kebaya nyonya kerana kebaya nyonya juga cantik dipakai dengan seluar jeans, skirt dan seluar slack. 

Jemput lawat website untuk peminat kebaya nyonya ni ya: http://www.kebayanyonya.com 

 

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.