• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Saturday, March 18, 2017

Posted by FizwaN
No comments | 12:32 AM
Sedar tak sedar, dah pertengahan bulan March dah pun. Tak lama lagi sudah nak puasa dan kemudian kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Bagi yang memiliki perniagaan butik pakaian, pastinya sekarang sudah mula buat persediaan untuk membuat jualan hari raya. Begitu juga dengan butik kebaya milik saya. Butik saya terletak di THE ATMOSPHERE, SERI KEMBANGAN. Kami menjual PELBAGAI JENIS BAJU KEBAYA iaitu baju kebaya nyonya, kebaya moden, kebaya labuh muslimah, kebaya pendek, kebaya lace, kebaya kota baru, kebaya cotton, kebaya plus size dan kebaya budak.

Untuk KEBAYA NYONYA boleh order custommade mengikut ukuran badan, set sedondon ibu anak, set sedondon bridesmaid, tambah labuh, tambah lining, tambah zip dan sebagainya. Terdapat lebih dari 3,000 pilihan corak sulaman kebaya nyonya boleh di pilih untuk pre-order. Masih lagi sempat kalau nak order. Seperti tahun-tahun sebelum ini, ramai yang order baju kebaya sedondon ibu dan anak sebab memang comel sangat bila anak beranak berkebaya. Selain itu, kalau tak nak tunggu lama untuk pre-oder, di butik kami terdapat hampir 1,000 helai baju kebaya ready stock. terdapat 10 pilihan saiz boleh pilih iaitu dari size XS untuk saiz yang paling kecil dan size 6XL untuk kebaya nyonya size paling besar / plus size.


Kami juga ada menjual AKSESORI KEBAYA utk digayakan dengan kebaya pilihan anda seperti dokoh kebaya, kerongsang rantai, payung kertas, tali pinggang besi dan juga cucuk sanggul.

Terdapat juga beberapa PILIHAN KAIN utk digayakan dengan baju kebaya seperti kain batik selisih, kembang payung, kipas depan, pareo satin dan pareo songket. Kain batik belum jahit pun ada banyak pilihan. So, kalau kalau batik siap jahit xde yang boleh match dengan kebaya pilihan anda, anda boleh juga pilih kain batik belum jahit dan kami boleh jahitkan mengikut ukuran saiz anda.

Jom singgah 🤗 ke IZZLEGACY BOUTIQUE utk mendapatkan baju kebaya pilihan anda. Kebaya merupakan LEGASI FESYEN zaman berzaman, x pernah lapuk ditelan kemodenan dan sentiasa anggun, ayu dan bergaya tatkala memakainya.

HUBUNGI KAMI ☎ di talian 03-89596970 atau whatsapp 0126907705 / 0123199026 utk sebarang pertanyaan. Jemput LIKE 🖒 INSTAGRAM kami dan juga🖒 FACEBOOK PAGE ini utk rujukan di masa hadapan jika anda ingin mencari baju kebaya. SHARE 🗣 dgn rakan-rakan dan kaum keluarga jika anda suka berkebaya dan suka orang di sekeliling anda berkebaya. Pembelian dan semua koleksi kebaya kami juga boleh dilihat di instagram dan website kami.

**********************************************
Instagram : @izzkebaya dan @izzlegacy_boutique

Website: http://www.izzlegacy.biz

#butikkebaya #kebaya #kebayanyonya #butikkebayakl #izzkebaya #izzlegacyboutique #kebayacustomemade #kebayamurah

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.