• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Monday, January 5, 2015

Posted by FizwaN
No comments | 8:04 PM
Sempena tahun baru nie, Izzlegacy Boutique memperkenalkan beberapa koleksi baju kebaya nyonya 2015 yang cantik-cantik dan diperbuat dari material yang berkualiti. Pertamanya kami perkenalkan baju kebaya moden exclusively design by Izzlegacy Boutique. Kebaya moden yang diperbuat dari dua jenis material iaitu Italian Cotton Polynosic dan juga Batik Cotton Solo. Kedua-dua material nie memang selasa dipakai. Dibeli pulak di Jakel, so tau-tau la kan kalau kain dekat Jakel. Kualiti dan harganya memang boleh tahan. Untuk kebaya moden nie, kami hanya buatkan paling banyak pun 5 helai untuk satu design. Jadi, memang exclusive baju kebaya moden nie. Kami pun tidak terima pre-order atau akan buat corak yang sama yang kali kedua dan seterusnya.
Baju kebaya moden exclusively design by Izzlegacy Boutique. Kalau nak beli, jemput lawat website ye.
Untuk baju kebaya nyonya pula, setakat ini jumlah keseluruhan design yang terkumpul dan boleh dipilih adalah sudah hampir mencecah 700 design. InsyaAllah tahun ini akan mencecah 800-1000 design. Banyak kan? So, tak salah kalau saya katakan bahawa Izzlegacy Boutique merupakan butik yang menjual paling banyak baju kebaya nyonya di Malaysia. Setuju tak?Kami juga merupakan butik kebaya nyonya yang menjual baju kebaya nyonya plus size yang paling besar dan paling labuh. Kalau rakan-rakan nak order baju kebaya nyonya saiz 8XL pun boleh. Kalau nak baju kebaya nyonya yang labuh sampai bawah lutut pun boleh. 

Terbaru sempena tahun baru 2015 nie, Izzlegacy Boutique juga memperkenalkan baju kebaya nyonya dari material cotton dan juga satin velvet. Kalau selama ini kami hanya menjual baju kebaya nyonya dari material kain kasa rubiah yang merupakan material asal untuk baju kebaya nyonya tetapi material kasa rubiah nie agak jarang kainnya. Oleh kerana ramai pelanggan yang bertanya samada boleh diletakkan lining atau ada tak jual baju kebaya nyonya yang tak jarang atau ada tak baju kebaya nyonya cotton. Jadi, diatas memenuhi permintaan ramai, untuk tahun 2015 ini kami memperkenalkan baju kebaya nyonya dengan material kain cotton dan juga kain satin velvet. Jadi, jika anda mencari baju kebaya nyonya yang tidak jarang boleh dapatkan baju kebaya nyonya dengan material kain cotton dan velvet k. Untuk order baju kebaya nyonya kami, anda boleh lawat website ecommerce kedai online Izzlegacy Boutique di: http://www.izzlegacy.biz/

Baju kebaya nyonya cotton biru
Yang nie pulak baju kebaya nyonya cotton biru
Baju kebaya nyonya satin velvet. Cantik kan? Ni kalau buat baju untuk bertunang or untuk dinner event memang vogue.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.