• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Friday, November 28, 2014

Posted by FizwaN
No comments | 2:31 PM
Oleh sebab baru launching Reward Points Program di website ecommerce kedai online Izzlegacy Boutique semalam, arini nak post entry tentang reward points ni lagi boleh? Ok, selalunya kalau shopping online, tak ramai pemilik kedai online yang offer reward points pada pelanggan kan?Dengan membeli-belah di website kedai online Izzlegacy Boutique, anda kini boleh mengumpul reward points dengan setiap pembelian. Nilai reward points adalah 1 point bersamaan RM1 yang dibelanjakan. Penebusan minimum adalah sebanyak 250 point dimana dengan 250 points anda boleh buat penebusan tunai sebanyak RM5. Berita baik adalah anda tak perlu nak beli sebanyak RM250 di website Izzlegacy Boutique kerana setiap pelanggan yang mendaftar sebagai pelanggan akan menerima 200 reward points serta merta sebagai tanda penghargaan dari Izzlegacy Boutique. Jadi shopping at least RM50 je dah boleh buat penebusan tunai yang pertama. Menarik kan?

Selain itu, points yang terkumpul tidak ada tarikh luput. Jadi anda boleh kumpul banyak-banyak point lepas tu baru redeem. Macam mana nak kumpul point banyak-banyak? Mmm..tolong belikan untuk kawan, hehehe..sebab kawan bayar anda yang dapat kumpul point..boleh gitu? Ada macam-macam produk kat website kedai online Izzlegacy Boutique nie. Dari harga RM3 hingga la beratus-ratus. Nak tau apa yang ada kat website kedai online nie, boleh lawat kat sini ye: http://www.izzlegacy.biz

Ok, dah tengok banner baru ingat. Untuk setiap pembelian di bulan hari lahir anda layak untuk mendapat bonus point sebagai tanda meraikan hari lahir anda. So, tunggu apa lagi.. jom terjah website kedai online Izzlegacy Boutique. Cuci mata dulu pun takpe. Tapi jangan lupa, sambil-sambil cuci mata tu register sekali sebagai pelanggan di website Izzlegacy Boutique tu ye sebab boleh terus dapat 200 reward points. Jom terjah website ecommerce kedai online Izzlegacy Boutique di http://www.izzlegacy.biz

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.