• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Thursday, November 20, 2014

Posted by FizwaN
2 comments | 3:17 AM
Entry kali ini promosikan koleksi kain pario kebaya yang di jual di Izzlegacy Boutique. Kepada rakan-rakan yang suka pakai kebaya nyonya terutamanya, atau baru ingin mencuba pakai baju kebaya nyonya anda perlu cuba menggayakan baju kebaya nyonya dengan kain pario kebaya. Pastinya akan kelihatan lebih anggun menawan. Terdapat dua jenis kain pario kebaya di Izzlegacy Boutique iaitu kain pario satin dan juga kain pario songket. Jika ditanya apa material, pastinya kain satin dan songket kan? Ok.. tak nak explain panjang-panjang tentang kain pario kebaya nie, better kongsikan video cara memakai dan menggayakan kain pario kebaya dan juga kongsikan gambar-gambar bila menggayakan kain pario satin dan kain pario songket ni kan? Pasti lebih sampai mesejnya. Terdapat tiga video yang akan dikongsikan di dalam entry ini iaitu Cara Memakai dan Menggayakan Kain Pario Satin, Cara Memakai dan Menggayakan Kain Pario Songket dengan Tali Sediada dan juga Cara Memakai dan Menggayakan Kain Pario Songket dengan Buckle. Rakan-rakan juga boleh membaca lebih detail tentang kain pario satin dan songket nie di website rasmi Izzlegacy Boutique.


Jika rakan-rakan berminat nak beli kain pario kebaya nie, boleh singgah ke Izzlegacy Boutique yang terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan, Selangor (No. Tel: 03-89596970 / 012-6907705) atau boleh juga beli secara online di website kedai online kami di : http://www.izzlegacy.biz/

Kain Pario Satin. Gambar nie koleksi kami disiarkan dalam majalah Dara.com

Yang ni pun Kain Pario Satin. Disiarkan dalam majalah MIDI.


Cantik kan kain pario satin? Ini pula adalah gambar kain pareo songket dan video tentang cara memakai dan menggayakan kain pario songket. Pun cantik-cantik jugak. So, apa tunggu lagi. Order la sehelai dua ya. Selain digayakan dengan baju kebaya nyonya, kain pario satin dan songket nie sesuai jugak digayakan dengan koleksi busana anda yang lain. 

Kain pareo songket. Gambar nie masa disiarkan dalam majalah Remaja.

Kain pareo songket. Gambar nie masa disiarkan dalam majalah MIDI.



2 comments:

  1. bila nak umum pemenang giveaway? hehehe ^^v

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry lupa dah nak umumkan pemenang giveaway.. boleh tengok sini ye: http://www.myfizwan.com/2014/11/keputusan-ga-contest-izzlegacy-boutique.html

      Delete

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.