• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Monday, May 19, 2014

Posted by FizwaN
1 comment | 3:09 PM
Selepas 20hb May 2014, sy tidak lagi akan bekerja makan gaji dan akan memulakan perjalanan dan pengalaman hidup yang baru. Kalau sebelum ini setiap hujung bulan, pasti akan ada gaji yang akan masuk ke dalam akaun bank, tetapi selepas hari esok hari-hari kena bekerja keras untuk mencari duit. Mengapa saya tidak lagi bekerja makan gaji? Kerana sy sudah takde hati nak kerja di bawah orang dan nak mulakan perniagaan sendiri. Sampai bila kita nak makan gaji, dimanipulasi dan dan ditindas oleh orang2 yang berada di atas? Hidup tak bebas dan pada hari ini gaji yang dapat setiap bulan memang tak akan cukup. Bukan merungut atau tidak bersyukur, tapi bila tinggal di ibu kota Kuala Lumpur memang semua orang akan merasakan perkara yang sama. 

Logo IzzLegacy Boutique (Website : www.izzlegacy.com)

Minggu depan bermulalah kerja-kerja pengubahsuaian butik milik saya dan isteri. Rasanya 70% dari kerja pengubahsuaian kami akan buat sendiri. Lebih jimat kalau begitu kan?Hanya kerja elektrikal dan pemasangan partition board sahaja yang akan minta kontraktor buatkan. Kontraktor pun kawan2 jugak, so takdela kena tekan mahal2. Insyaallah 12 Jun 2015,  IzzLegacy Boutique akan mula beroperasi. Doakan yang terbaik ya. Butik ini akan menjual pelbagai koleksi pakaian wanita seperti baju kebaya nyonya, kain pasang sulam, jubah, dress, skirt, baju kurung moden, kasut dan sebagainya. Kiranya dari kepala hingga ke kaki lah produknye. Jemput la datang ye nanti. Bagi yang tinggal jauh, boleh lawat dan membeli belah di website kedai online IzzLegacy ye. Alamat website www.izzlegacy.com. Lokasi butik terletak di The Atmosphere Seri Kembangan. Memang sangat strategik dan cantik tempatnya. The Atmospehere ni terkenal dengan lukisan-lukisan mural yang menarik. Memang ramai yang datang bergambar kat sini. So, bila singgah butik IzzLegacy nanti boleh la bergambar di sekitar The Atmosphere nie.

Logo IzwanIzzati Ebiz (Website: www.izwanizzati.biz)
Selain dari perniagaan butik pakaian, saya juga memiliki perniagaan membina website korporat, peribadi dan juga kedai online diatas nama IzwanIzzati Ebiz. Selain dari menawarkan perkhidmatan membina website, sy juga menganjurkan kursus bina website dan kursus perniagaan online. Jadi, sape2 yang berminat nak join kursus boleh la hubungi saya ye. Lepas abis kursus terus boleh berniaga online. Sebab kursus nie akan diterangkan langkah demi langkah membina sebuah website kedai online yang bersistematik. Selain tu, akan dikongsikan tentang cara-cara nak buat pemasaran, pengiklanan, pemilihan produk dan sebagainya. Ini kerana saya dah berniaga online sejak tahun 2008 lagi. Insyaallah banyak pengalaman yang boleh dikongsikan sepanjang kursus berjalan. Untuk keterangan lanjut tentang perkhidmatan bina laman web dan juga kursus perniagaan online ni, boleh lawat website sy di www.izwanizzati.biz.

Doakan semoga perjalanan dan pengalaman hidup baru ini akan berjalan lancar dan sentiasa dimurahkan rezeki ya. Terima kasih.

1 comment:

  1. amin... semoga semuanya di permudahkan untuk awak :)

    ReplyDelete

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.