• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Wednesday, December 3, 2014

Posted by FizwaN
No comments | 4:23 AM
Jika anda mempunyai masalah kulit, atasinya dengan Magic Jelly by L'overa. Mesti ramai yang  tertanya-tanya apa itu Magic Jelly kan? Apa kelebihan kalau guna Magic Jelly nie dan bagaimana nak guna? Ok..pertamanya, kalau anda dah tahu tentang kelebihan Magic Jelly dan anda sedang mencari dimana ada jual Magic Jelly, anda boleh datang ke butik kami yang terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan. Ada banyak stok Magic Jelly kat sini. Ok, jom kita berkenalan dengan Magic Jelly by Lovera nie, bila dah berkenal-kenalan boleh nanti beli sebotol dua kan?

Magic Jelly by Lovera diperkaya dengan ekstrak aloe vera atau juga dikenali sebagai pokok lidah buaya dan ekstrak timun yang secara tradisional terkenal dengan kelebihannya yang berkesan mengekalkan kelembapan kulit dan melegakan masalah kulit seperti berkelopak dan kekeringan, masalah kulit kepala dan rambut dan banyak lagi kelebihan lain. Ianya sangat versatil kerana sesuai untuk digunakan dimana ia boleh digunakan untuk melegakan dan melembapkan di setiap bahagian badan anda termasuk lengan, kaki, kuku, muka dan rambut. Dengan bau menyegarkannya, tidak melekit dan sejuk pada kulit pasti membuatkan anda suka dengan Magic Jelly ini. Ianya juga bebas dari kandungan berbahaya, mineral oil dan juga pewarna tiruan yang boleh merosakkan kelembutan kulit anda. Magic Jelly by Lovera di kilangkan mengikut piawaian GMP, memiliki kelulusan KKM dan tidak mengandungi bahan asas dari haiwan (ini bererti ianya adalah Halal). Jadi, anda boleh gunakan Magic Gelly ini di seluruh badan anda tanpa ragu-ragu. Iainya juga sesuai untuk semua, untuk lelaki, perempuan, ibu mengandung dan juga bayi.

magic jelly di izzlegacy boutique

Apa Kelebihan dan Kegunaan Magic Jelly by Lovera ini?

Disini kami akan terangkan kegunaan Magic Jelly by Lovera, macam-macam kegunaan dan kelebihan. Memang wajib miliki Magic Jelly by Lovera ini.
  1. Gunakan sedikit Magic Jelly pada kulit muka yang bersih dua kali sehari untuk menghalang pembentukan jerawat dan juga memberikan kulit muka yang lebih sihat, segar dan berseri
  2. Untuk sunburn, sapukan sehari selepas untuk melegakan sakit kulit akibat sunburn
  3. Untuk Eczema, sapukan secara berterusan ke atas kulit yang bermasalah sehingga kekeringan dan kelopak menjadi lebih baik
  4. Untuk kulit berminyak, gunakan Magic Jelly sebagai pelembab harian anda. Gunakan pada waktu pagi dan malam untuk kesan yang lebih baik.
  5. Boleh di campur dengan krim siang dan malam untuk penghidratan tambahan dan juga kesan yang lebih baik
  6. Untuk bulu mata yang lebih kuat dan lebat, sapukan sedikit Magic Jelly pada bulu mata anda pada waktu siang dan malam. Elakkan dari terkena mata.
  7. Boleh juga di tambah dengan foundation, bb cream atau blusher untuk kelihatan lebih berseri dan make-up tahan lebih lama
  8. Untuk puting pecah dan sakit akibat penyusuan bayi, sapukan Magic Jelly pada bahagian yang sakit. Pastikan anda bersihkan puting anda dari Magic Jelly sebelum penyusuan seterusnya.
  9. Untuk kuku yang sihat dan bersinar, sapukan Magic Gelly pada kuku dengan kerap
  10. Untuk bibir kering dan merekah, sapukan Magic Jelly pada bibir anda. Jangan jilat atau elakkan dari terjilat.
  11. Bagus di sapu selepas bercukur, kerana ianya dapat memberikan kelegaan pada kulit muka anda
  12. Untuk kulit mengelupas, sapukan Magic Jelly untuk memberikan kesan penyejukan dan perlindungan pada kulit anda
  13. Untuk rambut yang lebih lembut, sihat, bersinar dan lebih terurus, sapukan Magic Gelly pada rambut yang lembab selepas bersyampu. Biarkan ia kering atau gunakan blower untuk kesan yang lebih baik.
  14. Untuk kulit yang lebih halus, boleh campur dengan body lotion atau sapukan terus Magic Jelly pada kulit anda
  15. Untuk ruam, kegatalan dan akibat gigitan nyamuk, sapukan Magic Gelly pada kawasan yang bermasalah
  16. Untuk menanggal make-up, letakkan sedikit Magic Gelly pada kapas muka dan gosok untuk tanggalkan make-up seperti biasa. (tidak sesuai untuk make-up tebal)
  17. Untuk kulit badan yang lebih lembut, sapukan Magic Gelly ke seluruh badan selepas mandi.
butik Izzlegacy jual magic jelly
Banyakkan kan kelebihan Magic Jelly nie. Harga satu botol hanya RM60 sahaja. Memang berbaloi jika dibandingkan dengan khasiat dan kelebihan penggunaannya. Jom dapatkan di Izzlegacy Boutique atau boleh juga beli secara online di website ecommerce kami di http://www.izzlegacy.biz. Ya, bagi yang tinggal jauh dan nak beli Magic Jelly by Lovera secara online, or yang tengah cari untuk beli Magic Jelly by Lovera online boleh beli di website kedai online kami di http://www.izzlegacy.biz ya. Sekarang nie ada special offer, kalau beli di butik harga RM55 je sebotol, kalau beli online harga RM60 tapi penghantaran percuma. Jadi kalau tinggal di Kelantan ke, Terengganu ke, Perlis ke, Johor Bahru ke..atau mana-mana je Negeri di Semenanjung harga RM60 free postage. Kalau Sabah/Sarawak harga RM65 je termasuk postage. So, apa tunggu lagi..kalau nak beli Majic Jelly by Lovera, boleh beli walk in butik, beli di website atau boleh juga call/sms/whatsapp 012-6907705.

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.