• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Thursday, September 11, 2014

Posted by FizwaN
No comments | 1:57 PM
Kalau hujung minggu nie, tak kemana-mana.. jom luangkan masa ke Youth Bazaar Fiesta 2014 yang berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam pada 13 - 14 September nie. Butik saya iaitu Izzlegacy Boutique akan join Youth Bazaar Fiesta nie. Nanti cari booth bernombor B155 ye.  Ok. Xde booth B155 sbb organizer yang berapa nak bagus. Tunggang terbalik. Partition pun xde. Memang xde identity booth. So, just cari bunting Izzlegacy Boutique je. Booth terletak ditengah-tengah. Antara produk yang akan dijual nanti adalah seperti baju kebaya nyonya, kebaya plus size, kebaya lukis, kebaya kanak-kanak dan kimono kebaya disamping kasut, baju kanak-kanak, tudung, baju preloved, jubah dan baju kurung. Banyak kan produk? Ya jom datang serbu booth B155 sebelah dengan booth Nabil Raja Lawak. Cancel k. Nabil pun xde. Booth Nabil B156 dah jadi booth jual tudung kalau tak silap. Dapatkan kesemua produk dengan harga yang lebih murah dari harga yang dijual di butik. Untuk dua hari sahaja k.

Sedikit info tentang Youth Bazaar Fiesta nie. Booth nie akan disertai oleh NGO Aqsa Shariff bertujuan untuk mengumpul dana bagi membantu rakyat Gaza di  Palestin. Selain itu, lebih 30 artis akan menyertai Youth Bazaar Fiesta kali nie. Antara artis yang akan turut serta seperti Yana Samsudin, Fauziah Gous, Nabil, Bienda, Diana Danielle, Lisdawati, Fyda dan rama lagi. Pengunjung boleh datang ke Youth Bazaar Fiesta nie bermula dari pukul 10 pagi hingga 10 malam. Jom ramai-ramai ke Stadium Malawati, Shah Alam hari Sabtu dan Ahad 13-14hb nie ye. Jemput juga ke booth Izzlegacy Boutique. Jumpa di sana..


Cari booth yang ade bunting nie ye. Itulah booth kami aka Izzlegacy Boutique.


0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.