• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Thursday, July 10, 2014

Posted by FizwaN
1 comment | 11:57 PM
Sedar tak sedar arini dah sepuluh hari berpuasa. Cepat betul masa berlalu. Dalam sibuk berbelanja di bazaar Ramadan, jangan dilupa kepada saudara kita di Palestin yang sedar berjuang mempertahankan tanah suci umat Islam dimana terletaknya Masjid Al-Aqsa yang merupakan kiblat pertama umat Islam. Semoga Allah memberikan kekuatan dan semangat yang tinggi kepada para pejuang dan umat Islam di Gaza.  Aminn.

Dah dekat separuh bulan berpuasa, pastinya ramai yang sibuk nak bershopping baju raya dan barangan rumah kan? Sekarang ni memang banyak sales, dimana-mana ada je sales hari raya. Selalunya korang shopping raya kat mane ye? Kalau saya, selalunya kat Jusco je. Kalau ada masa, gi jugak la ke Jalan Masjid India, KL. Memang sangat meriah. Lagi-lagi bila dah nak raya. Sampai ke sahur kedai masih bukak dan penuh dengan pengunjung yang berpusu-pusu bershopping baju raya. Pernah sekali tu gi jalan-jalan cari baju raya kat Jalan Masjid India nie, masa tu dalam pkl 6 ptg. Memang ramai sangat orang. Sampai tak boleh nak bergerak langsung. Dah la panas sebab bersesak-sesak dengan orang ramai. Memang rasanya better shopping kat Jusco or Giant or shopping kat butik je. Lebih selesa. Tak pun shopping online je lagi senang. 

Bagi sape2 yang tengah planning nak shopping baju raya tu, jemput-jemput la singgah ke butik saya ye. Butik Izzlegacy yang terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan. Macam-macam produk ada. Ada baju kebaya nyonya, tudung bokitta hijab, jubah muslimah, dress, abaya, baju kurung, kain batik sarawak, kain pasang cotton, shawls, skirt, flat shoes, blouse, baju kurung kanak-kanak, dress kanak-kanak, jubah kanak-kanak, aneka biskut raya, pandora dan banyak lagi produk. Macam-macam ade kan? Jemput-jemput la datang ye. Alamat butik: Izzlegacy Boutique, 28-1, Block A, Jalan Atmosphere 3, The Atmosphere, Pusat Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, Selangor. Landmark sebelah dengan Giant Seri Kembangan je. Kalau nak beli online pun boleh, boleh lawat website butik saya di : http://www.izzlegacy.com/shop


1 comment:

  1. wahh hebat..menunggu siapakah yg bertuah utk dptkan baju kebaya tue..

    ReplyDelete

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.