• Because I'm Not Perfect

    Diri ini tidak sempurna juga bukan yg terbaik. Mungkin juga bukan lebih baik dari orang lain. Tapi, ianya istimewa kerana tiada siapa dapat menjadi diri ini selain aku. Menulis dalam ketidaksempurnaan. Berkongsi tentang hidup sebelum kembali bertemu Sang Pencipta.

  • Izwanizzati Collections

    IzwanIzzati Collections adalah website ecommerce perniagaan online milik saya. Terdapat lebih daripada 400 design baju kebaya nyonya dengan 6 pilihan saiz dan juga lebih dari 300 koleksi kain pasang sulam.

  • Izwanizzati Ebiz Resources

    IzwanIzzati Ebiz Resources adalah syarikat yang berdaftar dengan SSM dan menjalankan perniagaan membina laman web, membina blog, Search Engine Optimization (SEO), pemasaran internet, kursus bina website, kursus perniagaan online dan lain-lain perkhidmatan yang berkaitan.

  • Koleksi Ebook Keluaran IzwanIzzati

    Setakat ini, saya telah mengeluarkan dua buah ebook yang bertajuk Panduan Lengkap Membina dan Kedai Online dengan Blogspot dan juga Panduan dan Teknik Lengkap Bermula dan Berjaya didalam Perniagaan Online. Terdapat beberapa ebook yang masih didalam proses penyiapan. Dapatkan segera.

Friday, July 18, 2014

Posted by FizwaN
4 comments | 3:04 AM
Dah tinggal 10 hari je lagi nak raya baru nak perkenalkan "Baju Kebaya Nyonya Exclusive Raya Collection 2014" kan? Macam dah lewat sangat pulak. Sorry la sbb baru siap Kebaya Nyonya Raya Exclusive Collection 2014 nie. Masih lagi boleh beli selepas raya, boleh lagi tambah satu lagi koleksi baju raya. Kebaya nyonya nie jenis kebaya labuh tak macam kebaya nyonya dalam koleksi kebaya sy di Izzkebaya Collection yang lebih pendek. So, oleh sebab raya collection kena keluarkan kebaya yang labuh untuk kelihatan lebih anggun menawan dan lebih selesa tatkala menggayakan baju kebaya nyonya kan? Untuk edisi pengenalan nie, ade 3 warna je.. warna pink, kuning dan ungu. Nanti akan keluarkan lebih banyak warna..tungguuu!!

Baju kebaya nie diperbuat dari material kasa rubiah iaitu material asal baju kebaya nyonya. Berbeza dengan baju kebaya nyonya didalam koleksi Izzkebaya yang tidak mempunyai butang dan perlu dipakai dengan pin atau kerongsang, kebaya exclusive ini didatangkan dengan butang. Jadi lebih mudah untuk menggayakannya. Tetapi tetap lebih cantik, anggun dan menawan jika digayakan dengan kerongsang. Memang tidak lengkap rasanya jika kebaya nyonya tidak digayakan dengan kerongsang. Di butik sy juga turut menjual pelbagai jenis kerongsang kebaya yang cantik-cantik dan dijual dengan harga yang murah dan berpatutan. Dengan harga RM30 dah boleh dapat keongsang tiga berantai yang cantik. Wajib shopping di Izzlegacy Boutique kalau nak cari set kebaya nyonya. Kain kebaya pun ada empat jenis, ada kain pareo, kain pareo songket, kain batik kembang payung dan juga kain batik selisih. So, lebih banyak pilihan kan?

Untuk mencuba saiz, rasa sendiri material dan kehalusan sulaman kebaya nyonya nie, boleh datang ke butik saya iaitu Izzlegacy Boutique yang terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan, Selangor. Website boleh lawat di http://www.izzlegacy.com. Selain daripada kebaya nyonya exclusive raya nie, ade banyak lagi koleksi kebaya nyonya yang cantik-cantik. Jemput la singgah ye. Atau boleh juga beli di website Izzlegacy Boutique

Dan..memperkenalkan, Baju Kebaya Nyonya Exclusive Raya Collection 2014 :



 
Cantik kan? Dapatkan segera selagi stock masih ada. Memang sangat limited. Untuk order atau sebarang pertanyaan, boleh hubungi kami di Izzlegacy Boutique.

Nota kaki: Tengah shortlist pemenang Give Away Contest by Izzlegacy Boutique. Sape la pemenangnya ye? Pemenang akan diumumkan selewatnya malam nanti (18 Julai 2014). Siapa yang akan beraya dengan kebaya dari koleksi Izzlegacy Boutique (Izzkebaya Collection) akan diketahui malam nanti. Tapi, xdela first price kebaya exclusive raya collection nie, kalau dapat hadiah kebaya nie rasanya memang x sabar-2 dah nak tunggu raya..nak beraya dengan kebaya nyonya exclusive nie kan?hehehe...nantikan ye pengumuman pemenang hadiah pertama, kedua dan ketiga. Sape2 yang terlepas nak join, akan ada satu lagi Give Away Contest by Izzlegacy Boutique sebelum Hari Raya Aidiladha nanti...mane tau hadiah utamanya kebaya exclusive nie, memang sangat rugi kalau tak join kan? Untuk sebarang update terkini, contest, give away, free gift, diskaun dan sebagainya, jemput LIKE dan follow Facebook Page Rasmi Izzlegacy Boutique ya: https://www.facebook.com/izzlegacy

4 comments:

  1. cantiknyeee... suka sangat dengan collection izzlegacy , selalu telan liuq je.. haha..ada masa nt , memang nak beli.In Shaa Allah

    ReplyDelete
  2. wow so nice cantik sgt2 baju dia..i like..

    ReplyDelete
  3. bukankah kebaya itu asli buatan INDONESIA ya?? ternyata kebudayaan INDONESIA terkenal sampai ke malaysia :D

    blogwallking http://miptah0820.blogspot.com I BLOGGER INDONESIA

    ReplyDelete

Terima Kasih

Terima kasih kerana melawat blog "Because I'm Not Perfect". Semoga sedikit sebanyak dapat memberi panduan dan manfaat kepada anda semua. Teruskan menyokong untuk memastikan blog ini terus "hidup". Harap maaf jika ada kandungan yang tidak elok atau juga tidak memberikan persepsi yang baik. Akan dibaiki dari semasa ke semasa. Kongsikan pandangan dan pendapat anda diruangan komen. Jemput Like Facebook Page dan boleh juga emailkan kepada saya jika ada sebarang pertanyaan dan cadangan.